White SEO czyli jedno wielkie kłamstwo

White SEO czyli jedno wielkie kłamstwo , 3.0 out of 5 based on 25 ratings
VN:F [1.9.16_1159]
Oceń artykuł
Ocena: 3.0/5 (liczba ocen: 25)

Tak sobie rozmyślając nad problematyką etyczną, problematyką kto tak naprawdę odpowiada za ewentualne skutki negatywne pozycjonowania z przerażeniem stwierdziłem, że spora grupa z nas zajmujących się tymi usługami tak naprawdę żeruje na nieświadomości klientów i wciska im kity jak się patrzy a jednym z największych kłamstw jest „pozycjonujemy White SEO” czy jak tam inaczej zwał „Białym Kapeluszem” .

Dlaczego to piszę i skąd u mnie tak kategoryczne stwierdzenie ? Otóż opieram je na wypowiedzi pracownika Google odpowiedzialnego za jakość wyników wyszukiwań który przy okazji dyskusji o metodach pozycjonowania pragnąc określić metody niezgodne  z wskazówkami Google napisał coś takiego: „odpowiedzcie sobie na pytanie czy robilibyście to co robicie gdyby nie istniały wyszukiwarki ?”

Tak więc szanowne panie i szanowni panowie (zwracam się do potencjalnych klientów) przy pierwszym kontakcie z obojętnie jaką agencją SEO czy kimś komu zamierzacie zlecić pozycjonowanie zadajcie im pytanie:

Czy robilibyście to co zamierzacie robić gdyby nie istniały wyszukiwarki ???

Następnie z wielką uwagą patrzcie na nos i jego temperaturę …

VN:F [1.9.16_1159]
Oceń artykuł
Ocena: 3.0/5 (liczba ocen: 25)

19 komentarzy to "White SEO czyli jedno wielkie kłamstwo"

  1. Krzysiek pisze:

    Szkoda, że się te pozycjonowanie tak zmienia w czasie. Jak zaczynałem to się nie mogłem doszukać żadnej informacji jak się to robi, a dziś firma ma 2 miesiące – i ma wielu klientów i wiedzę o wszystkich metodach, ehhhh szkoda gadać

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • Krzysztof pisze:

      Pogratulować wiedzy, ja jak zacząłem w 2004 roku tak do dzisiaj więcej nie wiem niż wiem i cholera jeszcze cały czas wyskakuje coś nowego . 🙂

      VN:F [1.9.16_1159]
      Rating: 3.0/5 (4 votes cast)
  2. Artur Pleskot pisze:

    Szczerze mówiąc stwierdzenie nijak się ma do tytułu artu. Co za różnica czy White czy Black skoro miałoby nie być wyszukiwarek? Wtedy ani jedno ani drugie.

    Natomiast zgadzam się, że większość firm pozycjonujących oszukuje swoich klientów obiecując im, że robi White SEO. Ostatnio był u mnie handlowiec jednej z największych Agencji i przekonywał mnie że nie stosują żadnych metod Black.

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 4.5/5 (2 votes cast)
    • Krzysztof pisze:

      Chyba nie napisałem tak aby było czytelne i zrozumiałe , moja wina, obiecuje się poprawić i następne rzeczy postaram się przedstawiać jak dla przedszkolaków 😉

      VN:F [1.9.16_1159]
      Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
  3. Optymist pisze:

    Czy robilibyście to co zamierzacie robić gdyby nie istniały samochody ?
    Mam iść do mechanika i mu powiedzieć czy by robił to co robi gdyby nie istniały samochody ? A co go to obchodzi ?

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    • Krzysztof pisze:

      Wyłącz telewizję , włącz myślenie. Na poważnie natomiast to chyba nic nie rozumiesz tematu a już na pewno podstawowej różnicy pomiędzy pozycjonowaniem które odbywa się na „cudzym podwórku” gdzie panują nieczytelne i nie zawsze jasne zasady a usługami warsztatu samochodowego. Ale brak percepcji i zrozumienia u Ciebie to już nie mój problem.

      VN:F [1.9.16_1159]
      Rating: 2.6/5 (5 votes cast)
      • Optymist pisze:

        Czyli w warsztacie, państwie i gdziekolwiek indziej istnieją jasne zasady i wszyscy są równie traktowani, dobre :)) Ze mną wszystko dobrze, również pozdrawiam.

        VA:F [1.9.16_1159]
        Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
        • Krzysztof pisze:

          Obawiam się, że nadal nic nie rozumiesz trzymając się kurczowo przykładu mechanika. Twój mechanik może sobie robić co chce i jak chce bo działa w swoim własnym warsztacie i sam ustala w nim reguły. Ma naprawić i tyle. Może teraz zrozumiesz absurdalność Twojego porównania usług mechanika do usługi pozycjonowania. 🙂
          Pozdrawiam

          VN:F [1.9.16_1159]
          Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
        • Krzysztof pisze:

          Generalnie nie ma jasnej definicji white seo, tak więc ciężko jednoznacznie stwierdzić które działania do niego pasują.

          VA:F [1.9.16_1159]
          Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  4. Piotr pisze:

    Nie ma czystego WHT, nawet Googiel łamie swoje zasady, oferując snippet z obrazkiem autora, ale dopiero wtedy, gdy podlinkujemy ze swojej strony profil w ich serwisie. I tyle…

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 3.7/5 (3 votes cast)
  5. Dorszyk pisze:

    Pozycjonowanie to jest próba manipulacji wynikami wyszukiwarki i w związku z tym na dzień dobry łamiemy jedną z zasad wskazówek Google, czyli „Unikaj sztuczek mających na celu poprawienie rankingu w wyszukiwarkach”. Białe i czarne seo to według mnie rozróżnienie technik na mniej lub bardziej ryzykowne, ale każde z nich jest wbrew zasadom Google. ALE paradoksalnie, tekst który masz na obrazku wcale nie musi być kłamstwem. Taka „cwana” firma seo mogła mieć przecież na myśli, że pozycjonują zgodnie z WYBRANYMI lub NIEKTÓRYMI wskazówkami Google ;p Nie napisali przecież, że zgodnie ze WSZYSTKIMI wskazówkami i wytycznymi Google ;] Tylko żeby mnie ktoś źle nie zrozumiał, nie popieram takich firm, nie lubię naciągaczy i kłamstw i nie popieram takiej manipulacji. Tak czy inaczej to jest marketing/reklama/sprzedaż i takie zagrywki to niestety nic nowego, były, są i będą.

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
    • Krzysztof pisze:

      No właśnie, polski kulawe prawo pozwala na kłamstwa marketingowe i kłamstwa w reklamach. W USA na przykład karalne jest umieszczanie fałszywych referencji czy opinii o produkcie w internecie a u nas ? 😉

      VN:F [1.9.16_1159]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  6. Kasia pisze:

    Oczywiście że nie robilibyśmy tego. Wszystko to co jest robione ma na celu jedno, wybicie się w SERPach. A ten kto chce być wysoko musi używać czarnych metod.

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  7. Yeden pisze:

    Czy robilibyśmy to, gdyby google miało „mądrzejszy” algorytm? 🙂

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  8. Pramost pisze:

    Co za kraj, tylko wieczne rozróżnienie na białych i czarnych. Wg pozycjonowanie można porównać do tego. Jesteśmy kierowcom, gość nam zleca przewiezienie paczki w 6 godzin z Wrocławia do Gdyni.Teoretycznie da się, tylko znając nasze realia będziemy musieli złamać parę przepisów. I tak jest w Seo.

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  9. a czy ja i inni robili by tu wpis jakby nie dało się wpisać linku do swojej strony…..?

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • Tomasz Wydra pisze:

      Robili by Panie Mrozu. Nawet jak komentuje tutaj to komentuje to link daje do serwisu o podobnej tematyce a nie o meblach, co mają meble z SEO 🙂

      VA:F [1.9.16_1159]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  10. Halina Glos pisze:

    white hat seo właściwie eliminuje wszystkie działania pozycjonerskie…

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  11. Szymon Slowik pisze:

    Gdyby nie istniały wyszukiwarki? Robiłbym w dużej mierze to samo – pozyskiwałbym linki z miejsc, w których jest ruch. Nie bawię się w spamowanie na preclach i chińskich forach o wysokim PR. Skupiam się na linkowaniu z serwisów powiązanych tematycznie. Gdyby nie było wyszukiwarek, to korzystalibyśmy ze stron, których adresy byśmy znali lub ze stron, do których te pierwsze odsyłają. Ot cała filozofia. I niech nikt nie ciśnie, że gdyby nie było wyszukiwarek to tworzyłby treści wirusowe… Gdyby to było takie łatwe, to proszę bardzo. Wiadomo, że wirale częściej generują dużo więcej ruchu niż długotrwałe topy. Proszę, twórzcie wirale, taśmowo, na zamówienie :)))

    VA:F [1.9.16_1159]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Proszę pozostawić te dwa pola tak jak są:

Przydatne informacje o pozycjonowaniu stron internetowych

Highslide for Wordpress Plugin